عمر مفید پالت چوبی و پلاستیکی

عمر مفید پالت چوبی و پلاستیکی

پالت چوبی

عمر مفید پالت

عمر مفید پالت های چوبی و پلاستیکی به چه صورت است و کدامیک بهتر است؟ این سوالی است که در این مقاله تصمیم داریم به آن بپردازیم. پالت ها معمولا اینطور نیستند که بگوییم یک سال برای شما کار می‌کند، بلکه معمولا بر اساس تعداد سفر هایی که انجام می‌دهد نظر می‌دهند.

برای جنس پلاستیکی معمولا طول عمری ۵ برابر جنس چوبی در نظر می‌گیرند و برای همین کسانی که برای طولانی مدت تصمیم داشته باشند خرید انجام دهند، معمولا جنس پلاستیکی را انتخاب می کنند. در بحث مقایسه عمر مفید پالت های چوبی و پلاستیکی البته که جنس پلاستیکی از جنس چوبی طول عمر بیشتری دارد، ولی جنس چوبی ظرفیت توانی بالاتری دارد.

پالت پلاستیکی

 

اگر بخواهید از پالت چوبی خود برای مدت طولانی تری استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود تا آن را در یک محل ثابت تنظیم کنید و زیاد در جابجایی نباشد چراکه جابجایی می‌تواند باعث آسیب شود. پالت ها ساخته می‌شوند تا فشار زیاد روی خود را تحمل کنند ولی اگر بخواهید مدت طولانی تری برایتان دوام بیاورند، می‌بایست کمتر از ظرفیت آن ها رویشان فشار بیاورید.

اگر بخواهیم یک حدود زمانی برای طول عمر پالت ها بگوییم، پالت چوبی معمولا بین یک تا ۵ سال و جنس پلاستیکی بین ۵ تا ۱۵ سال می‌باشد. البته همانطور که گفته بودیم، پالت ها را نباید بر اساس زمان بررسی کرد و دوامشان را بر اساس زمان گفت، ولی حدود مشخصی دارد و اگر استفاده شما به صورت عادی و استاندارد باشد، این بازه زمانی مورد انتظار است تا دوام بیاورد.

اگر مقرون به صرفه بودن برای شما ملاک اصلی باشد، شاید جنس های پلاستیکی در بلند مدت برایتان بهتر باشد، ولی اگر هدف اصلی شما از خرید کردن، تحمل فشار زیاد می باشد، معمولا پالت چوبی بیشتر می‌توانند فشار تحمل کنند.

 

خرید پالت چوبی

فروش پالت

تولید پالت

پالت سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *