پالت چوبی یورو

پالت چوبی یورو

پالت چوبی یورو

پالت چوبی یورو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 

پالت چوبی یورو یکی از انواع مرغوب و با کیفیت پالت های چوبی است که طرفداران زیادی را دارد از جمله صادرکنندگان محصولات غذایی. از ویژگی های بارز و حائز اهمیت این پالت ها مقاومت و کیفیت آن ها است. اکثر پالت های یورو تقریبا وزنی معادل 25 کیلوگرم دارند و از تخته هایی به ضخامت حدود 2 سانتی متر تشکیل شده اند و تعداد این تخته ها 5 عدد با طولی حدود 120 سانتی متر می باشد.

 

جالب است بدانید که پالت های یورو وارداتی می باشند و اکثرا به همراه کالاها و محصولات لوکس وارد کشور می شوند اما با این حال که دست دوم حساب می شوند، در کشور ما جزء با کیفیت ترین ها هستند. این برتری بیشتر به دلیل ابزارهای مورد استفاده در تولید این پالت ها می باشد چرا که جنس چوب این پالت ها هم از درختان کاج است ولی زیبایی آن ها اغلب به دلیل فرآوری ماشین الات و ابزارآلات پیشرفته در ساخت و تولیدشان خواهد بود.

 

جالب است بدانید مارک این پالت ها بر روی خود پالت های یورو ثبت و حک شده است. پالت های یورو در سراسر جهان به طور جهانی در حال کار و استفده می باشند و طول عمری حداقل 10 سال را برای هر پالت یورو تخمین زده اند که احتمالا دلیل آن تحمل ظرفت بالای پالت های یورو نسبت به انواع دیگر پالت ها می باشد.

 

کارگاه پالت سازی سهیل که فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده است با استفاده از تیم مهندسی مجرب و تکنولوژی روز تولید و با رعایت موازین کیفی اقدام به تولید انواع پالت چوبی کرده است. شما میتوانید برای خرید پالت چوبی با ما تماس بگیرید.

پالت چوبی

پالت سازی سهیل

پالت سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *